tisdag 28 oktober 2008

Pengar, detta eviga problem

Skickade några lägenheter till David på MSN

David säger:
den senaste vill jag ha
David säger:
ska vi gå på visning?
Therese säger:
blev nästan 8000 kr
Therese säger:
men den var fin
Therese säger:
när va de visning?
David säger:
ja men det har vi råd med väll
David säger:
om vi har 31000 - 7000 på hästen är det 24000kr kvar - 8 16000kr för mat sparande etc
David säger:
jag betalar 5200 nu + 900 för kort
David säger:
är ju 6100kr så bara 1900 till
David säger:
lägger jag ju på godis på en vecka
Therese säger:
haha david då

Det var lite kul ;P

Puss

4 kommentarer:

Vicky M sa...

haha..ja det ä'r kul med priser, här tycker man att 1000€ i månaden är billigt..haha.. vad var det för lägenhet? :)

tessan* sa...

En 2:a inne i Uppsala. Jo, det skiljer sig ju en del. När jag och David bodde i Australien betalade vi över 12000 kr /månad :/ Skulle jag aldrig göra hemma, vill ju kunna ha kvar hästen min också..

Vicky M sa...

mmm, priserna utomlands är gaöna, men man blir jue van...

tessan* sa...

Jo de e sant, man tar seden dit man kommer ;)