måndag 6 oktober 2008

Skaffa barn?

Malin och jag kanske inte har det bäst inflytandet på våra små kusinbarn?!

På promenad med Sandra, Malin, Becka och Plutten "som spårade ut lite" enligt Malin.
Vi hade endast 2 bajspåsar, Vinge kackar 3 ggr.
Sandra: Men hur ska vi göra nu?
Jag: Ta upp det med mössan *haha*
(Klart de berättade det innan de hann inanför dörren)

Vi behövde gömma oss i diket och springa som en flock elefanter för Malin slängde en påse i en privat soptunna, vet inte om vi var så diskreta..

Sandra: Ånej, en hund. Tänk om den kommer fram till Vinge
Vi: äh, vi är beredda. Vi sparkar tillbaka honom till dem då..

Spelade Finns i sjön när vi kom tillbaka, snacka om att det bli kallabalick. Jag försköker få orning på alla barnen (Malin värst, som hon svär) och f.r.o.m nu så heter mitt äldsta kusin barn Sandra "fusken" Sundin..

Kul och träffa släkten även om det blir lite flamsigt ibland.

- Jaha, finns det några negrer i eran skola. (Fanns tydligen en tamagotchi eller liknande)

Nej nu ska jag jobba lite till.

Mammsen satte nyss in 2000 kr till mig, tackar. Ska köpa nya skydd till Flugan att ha imorgon på audition, gäller att göra sig bra när de filmar *haha, usch vad nervös jag kommer vara*

Puss

.Sen spelade vi kort.finns i sjön,spännande värre.

1 kommentar:

Malin sa...

hahaha glömde helt bort han från Thailand fan vad roligt det var!jag kunde verkligen inte hålla mig.Och du var sämst som vanligt;)