tisdag 31 juli 2007

...

Det enda jag orkar bry mig om just nu är att min lilla gullepluttgulls älskling (hehe, har inget bra smeknamn än) blir bra, oroar mig för såret varje minut. Det är riktigt påfrestande, det ser fint ut men ja, man undrar ju om man kanske kunnat göra på något annnat sätt osv.. Hon var lite gallig i det benet idag, inte så farligt men lite. Kan bero på att hon gått lite för hårt sen hon kom hem också, så idag ska hon få jogga lite lätt i linan.

Är anmäld till Tierp om 2 veckor, har inte bestämt vad jag ska rida för klasser än men det kan man alltid ändra sen så det är inga problem. Sen är jag anmäld till Borlänge också, går på Romme travbana. Kommer kännas lite nervöst första starterna men tycker ändå som det känns som jag haft henne längre än jag haft.

Imorgon ska Janne (min hovslagare) kolla på hennes fötter och sko henne om det är nödvändigt, det är jag också orolig över. Att hon ska bli öm så jag inte kan åka och träna, usch det är så jobbigt att behöva oroa sig för saker hela tiden. *hihi* nu har jag precis pratat med Janne, kände att jag behövde ringa och höra. Han sa att det inte brukade vara någon fara att sko även då de hade ett balltramp *phu* litar på hans omdöme

Stefan trodde det iaf skulle ta 14 dagar för såret att läka så det är ju över 1 vecka kvar.. Måste ge de lite tid, är lite stressande bara att behöva ta sig till stallet och tvätta och lägga om bandage innan jobbet men det funkar.

Ha de

Inga kommentarer: