tisdag 24 juli 2007

*hm*

Imorgon kommer Super Fly, ska bli spännande med ny häst. Är ganska nervös men hopppas verkligen att hon kommer fungera bra.

Har börjat äta GI igen, började igår så vi får väl se hur länge de håller i sig den här gången ;)

Håkan (Davids pappa) fyller år idag, grattis. Känner bara att jag varken har tid, lust eller ork och åka med och fira honom. Inte på en vardag när jag mår som jag gör och sen så är det en del saker jag måste ha ordnat till imorgon när jag ska hämta hem nya hästen, får bli en annan gång.

Kom in riktigt sent imorse, klockan var nog halv 10. Känns som de kvittar om man är inne 7 eller som idag, kommer ändå aldrig härifrån något tidigt.

Igår var det städdag, städade hela övervåningen *phu* Tänk om man bott i en lägenhet, en 3:a eller 4:a gud va härligt. Hur snabbt skulle inte det gå och städa? Höll på i ett par timmar igår, tänkte vara duktig och ta nedervåningen också men pallade inte. Får bli en annan dag, tycker om att städa när jag väl tar mig tid. Kanske inte som Monica i vänner men nästan.

Ha hand om er

*kyss*

Inga kommentarer: