måndag 2 juli 2007

Hade trott det skulle bli skoj..

att åka till Tyskland, bo på hotell,äta gott kanske gå ut och dansa men istället kommer jag åka själv. Hur lockande låter det, själv. Inget vidare, jag tycker inte om att vara själv. Männsikor och vänner till mig berättar att det kan vara skönt med lite tid för sig själv, så har jag aldrig känt. Tycker om sällskap, har alltid gjort,kommer alltid göra det.

Kanske dags att växa upp? Är jag på flygplatsen och det är timmar tills planet ska gå och jag är själv, tro inte att jag går och sätter mig och äter någonting. Jag kanske är ganska speciell med jag trivs med människor omkring mig. Borde nog i alla fall köpa mig några bra böcker, och några snygga kläder och rida i och nya ridbyxor och en weekendbag och laga mina tävlingsstävlor.

Deprimerad till 1000 men brukar inte vara så långvarigt.

Take care

Inga kommentarer: