söndag 29 juli 2007

Så, nu är vänner slut

Nu har vi sett alla vänner avsnitt jag och Dvaid, från säsong 1 avsnitt 1. Har varit så mysigt, har känts som man känner karaktärerna och det var så sorligt när det bara var slut, Grät och grät, alla nycklar på bordet och sen bara slut..

Hoppade Super Fly lite idag =) kommer nog bli jätte bra, lite jobbigt att hon inte orkar bära sig men men som Micke sa (hade ridbarheten inte varit ett problem på den här hästen hade hon kostat miljoner) så då hade jag ju ALDRIG kunnat köpa henne. Får tänka så och samtidigt kommer det kännas roligt om ca 1-2 år och det är en helt annan häst man sitter på. Roligt och ha något att jobba mot. Tror första tävlingen blir i Tierp, går ju alltid och stryka om man inte känner sig reda. Vet inte vad jag ska hoppa 1m, 110 på lör och 110 på sön kanske, eller bara 1 dag och bara 1m, fast det är lättare att rida på lite större hinder. Får se.

Vill bo på en gård, vill ha ett eget stall och gå runt och strotsa, det är så underbart avkopplande.

Jaha, då är det måndag igen imorgon. Varit ledig ons-sön, har känts lite lyxigt, nu har jag bara 25 betalda semdagar kvar men men får ju 30 nya i januari så det ska jag väl klara mig på. Har ändå bara haft 5 dagars semester sen jag började på heltid i december.

Nej, nu ska jag betala lite räkningar. *suck* 13000 kr på försäkringen, skulle ju dela upp den månadsvis men nej den kom halvårsvis, måste kolla det.

David blir nog borta hela veckan i Örebro men vi ses ändå inte så ofta på vardagar så jag märker inte av det ändå, dessutom har jag ju min lilla gulleplutt älskling i stallet *ler*

Puss på er

Inga kommentarer: