torsdag 19 juli 2007

=P

Sitter på jobbet, en seg dag idag. Inga som ringer, lönerna är klara och jag har inte lust att göra något..

I helgen blir jag hemma själv med djuren, kan bli ganska mysigt det också. Ska över en sväng till Lisa på lördag kanske kan träffas och ta en lunch eller så.

Lägenhetsvisning ikväll, Malin tittar verkligen på fel saker och hakar upp sig på det. TITTA PÅ PLANLÖSNINGEN FÖR GUDS SKULL!!!!!!! *suck* tapetsera om, byta badrumsskåp osv lilla gumman det är inte de som är problemen. Åk du till Pierre så ska jag fixa allt, bära badkar och måla *Hahaha*

Igår va jag och pappsen ute på långpromenad, det var riktigt skönt. Vinge träffade en liten flicka, Märta. Fast hon tyckte nog att han var en jätte i gemförelse till henne, stackarn.

Sen va de tv kväll, först Beyond the Break (för Malin tittar på det, då ger jag det en chans, eller hon tittar mest för att se en av killarna som är nr 1 på sin lista ta av sig tröjan och han har inte varit med nu på några avsnitt, kanske slutat =O Trist Malin, trist!


Gänget i Beyond the Break

Sen var det dags för What About Brian, älskar det, spelar ingen roll vad alla andra säger!
Oohh, va de slutade spännande igår då. Längatar till nästa avsnitt.

Pratat med försäkringsbolaget om Super Fly, vi får ha henne fullvärdesförsäkrad i A2. Det är svindyrt att försäkra häst, men de är klart är det någon som skadar sig så är det mycket pengar som ska betalas tillbaka.

Börjar bli förkyld *suck*. Bra att de är helg snart så man kan vila upp sig lite.

Ta hand om er.

*puss*

1 kommentar:

Malin sa...

äh tyst! bra då bär du;D
stort du skrev på slutet å brian är mobbat haa..