måndag 2 juli 2007

Utgång och 22 år fyllda

Jaha, nu var man 22 år då. Tiden går så otroligt fort, ibland känns det inte som man hinner med själv.

I lördags vaknade jag och fick frukost på sängen av min älskling, sen hade han köpt en ny mobil åt mig. Var väl för att jag klagade på att jag inte kunde prova speed dejting på min gamla mobil, vilken pojkvän man har *ler*

Fick massor med fina saker, tack så mycket alla söta människor. Dock fick jag en "prestent" som inte var så uppskattad. PARKERINGSBÖTER va fan, jobbar ni lördagar *suck* jaja,bara å betala in och ta P-skivan på allvar nu..

Åt god tårta och kvällen avslutades inne i stan. Mötte upp Lisa på Terrasen, sedan tod vi taxi till flustret och spenderade nästen hela kvällen där.
Så roligt och träffa Lisa igen,var ett halvår sen. men det märks i ju för sig inte när vi ses men i alla fall. Dansade bugg till gamla godingar och valsen, vilken vals sen.Vi bara fölg fram på dansgolvet =)
Malin vill,av någon konstig anledning, aldrig riktigt vara med när vi släpper loss.
Förstår inte varför, vi som har såå roligt.

Sen tog vi en taxi till Etage där en kille ville ha en cigg, då jag inte röker så kom han på den fina raggningsrepliken att då ville han ha min kropp. haha

så jag säger till Lisa:
Jag: Han vill ha en cigg eller din kropp, gumms
Lisa (hör inte riktigt så hon svarar): jag tar hellre en cigg, fast jag inte ens röker. Så vad säger det om dig egentligen?

haha, så klockrent fan va jag garvade.

Sen kom låten, vill du bli min fru ska ja ta dig här och nu men om du inte kan kan du ta dig en annan man, å hej.. Så då blev det dansen, haha så klart. Att vi kom ihåg den, var ju flera år sen. Men som den satt *garvar*

Ja, det är aldrig en stilla stund när det är utgång och inte bryr man sig om vad andra tycker heller och så roligt vi har. Välkommen hem älskling, har saknat sig. Nu ska vi ta igen lite förlorad tid.

Torsdag ska jag förhoppningsvis få en tand, så man kan flirta och le igen =)

Nej, dags å jobba kanske ringa Micke och kolla om han hittat någon lämplig häst.

*kyss i pannan*

Inga kommentarer: