tisdag 17 juli 2007

*hm*

Ikväll ska jag och David på dejt *ler* känns som man måste komma bort lite från vardagen ibland. Ska gå på restaurang och äta lite gott.

Lägenheten som Malin är med och budar på är fin enda nackdelen är vardagsrummet, det är lite litet. Synd att den här lägenheten ska vara klar imorgon när det är visning på en annan som verkar bra på torsdag..

Sitter och följer kvalen i falsterbo via onlineresultat på jobbet, kan man inte vara där så får man lösa det på annat sätt. Synd med John Hickeys 5 åring. super olle, han hade 4 fel i andra kvalet. Kanske går till final i alla fall

Har börjat plannera tävlingar med mamma =) Blir nog Tierp den 11-12 augusti och sen meeting 24-26 augusti på rome travbana.

*kyss*

3 kommentarer:

Tasja sa...

11-12 är jag på viktigare saker annars men i Romme måste jag ju kolla in dig!

tessan* sa...

ska du också rida i Romme?

Tasja sa...

Nix hoppningen överlämnar jag åt andra och för tillfället har jag ingen som vill tävla den.