tisdag 24 juli 2007

Sånt här gör mig så jävla förbannad

Igår läste jag på Atfonbladet om hundar som hetsas till att döda vildsvin som inte kan försvara sig, då betarna skurits av. Sånt här gör mig så förbannad, förstår inte vilka idioter till människor det finns. Får inte in i min hjärna hur människor kan vara så grymma mot djur och vad som är ännu värre , att folk ser detta som ett nöje. Ett nöje, vart är världen på väg egentligen?

Människor som dessa borde man stoppa ner till lejonen och se hur jävla roligt de skulle tycka att de var om deras armar hade tagits bort för att de inte skulle ha minsta chansen att kunna försvara sig. Undrar hur många människor som skulle komma och titta på en sån "show" och se detta som ett populärt nöje.

Detta är mina åsikter och de står jag för till 100%.


Läs själva på http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1125216,00.html

1 kommentar:

Malin sa...

usch ja!rikgit fruktansvärt