onsdag 4 juli 2007

Suck,suck o suck

Malin bara klagar på hur min blogg ser ut, tror i ju för sig att alla redan visste hur jag såg ut innan, men här är i alla fall en bild. Malin blev du nöjd?!

Sen ville hon inte va me på kortet så jag har suttit och suddat bort henne,tog ca 30 min. Men sån är jag,har jag bestämt mig för någo så kör jag på. Tror därför att jag kommer klara soppdieten, är ju bara en vecka så vilken karaktär har man om man inte pallar det.


Åt en glass idag, en kula blåbär och sen mjukglass på (för att jag bara vill ha lite mjukglass, när fortfarande strösslet är kvar sen blir det tråkigt och äta mjukglass) Men va hon lassade på glass då, *phu* behövde sitta och gräva och försöka byta plats på mjukisen och blåbärsglassen, ja det var ju ett projekt i sig.


Fick en tand idag (som ni kanske vet och annars vet ni det nu) så har jag förstört halva min mun och kommer aldrig mer få en komplimang för mitt vackra leende =( Blev fortfarande inte snyggt men tänker fan inte ge mig, just nu ligger kostnaden på ca 22.000 kr men ser fortfarande inget slut på elendet.


Tröstade mig med att köpa ett par fina lacoste skor *ler*

Har köpt 4 par skor på 3 veckor, kanske borde handla underkläder istället. Idag blev det bekinitrosor, fast malin kom men en ganska bra idé TVÄTTA. Fast visst känns det roligare att köpa nytt,nytt och åter nytt. Ahhh måste bli rik i den här takten kommer jag ha slut på sparade pengar inom snar framtid.


Hoppas jag hittar en häst i Tyskland jag kan investera lite i och sen ska jag titta på en lägenhet imorgon.


Igår träffade jag Sanna, var väl 2 år sen jag såg henne. Så är det med mina norrländska kompisar, men det var roligt att ses igen


Ne, nu ska jag åka och handla.


En bild säger mer än 1000 ord ;)

Inga kommentarer: