måndag 5 maj 2008

Dåligt av mig

Hade lite trist på jobbet och vad gör jag då??
Då börjar jag shoppa, så nu har jag betällt kläder för över 2500 kr och jag som nästan är pank. Typiskt, det är ju nästan halva månadshyran för Super fly.. Men man får försöka se det possitivt och det är att de flesta kläder brukar ändå inte vara snygga på sen iaf. Lite skillnad på stylade modeller och mig om man säger så :P

De ringde om ett jobb, de hade presenterat mig för kunden så nu får vi se om de är intresserade av att träffa mig.

*Wiiieee* Avesta ska ha meeting 4 dagar, 24-27 juli!! Har precis pratat med mina kollegor och jag kommer få vara ledigt :) Betyder i ju för sig att jag sitter själv med flera bolag i nästan 2 veckor men va fan, sen är jag ledig i 3 veckor så det är lugnt. Hoppas hon håller sig frisk och att vi kan vara med, skulle vara såå roligt. Då kan hon hoppa spänt första dagen och sen ska man in på banan igen dagen efter..
Kanske kan gå iaf 110, det känns som 120 kanske kommer bli förtidigt. Men det viktigaste är att hon blir frisk så får vi ta det andra som det kommer.

Igår lasttränade vi och hon stod själv i lastbilen hela vägen till Naffe :) ( tar ca 7 min *hehe* men ett framsteg för att vara hon) Sen skulle jag trava över en liten bom, ca 20 cm hög och hon hoppade som jag begärde att hon skulle hoppa över ett hus, jävlare i namma. Men jag höll i mig och hon bralla lite efter men sen kom vi igen och då var hon duktig, dock så travade hon aldrig över som jag hade väntat mig men kul att hon tyckte det var så himla skojigt. Sen bjöd hon på alla hinder hon såg..

Saknar Malin :( Men hoppas hon har de super, ska ringa ikväll å höra efter hur dagen var!

Ta hand om er

puss i puss puss

4 kommentarer:

Malin sa...

haha jävla smart med din shoppande.Har du "otur" så passar allt haha skulle va roligt;D

Oh meeting.Då ska jag försöka fråga om ledight de två dagarna sen en vecka i agusti måste till solen.

Saknade dig medPUss

Vicky M sa...

bra där tessan! jag har gjort nåt liknade, men dvd filmer och böcker för nästan 1000kr :P

tessan* sa...

Haha, ja om ja har "otur" så kanske de gör de :/

JAAA, de är 24-25 juli. Skulle va kul, kör du upp S40 då?

Vickan, inte så mycket bättre själv va?! *hehe*

Vicky M sa...

LITE iaf :P