måndag 26 maj 2008

Sommartider hej hej!!

Wiiieee, sommartid :) Älskar att bara arbeta 7 timmar per dag under sommaren, vi kör igång nu V 22 och sen är det hela juni, juli och augusti. Även om man inte kan gå efter 7 timmar alla dagar så samlar man ju på sig en del timmar och det är inte helt fel att vara helt ledig en fredag eller måndag och slippa ta av semestern. Har 40 dagars semester i år ;) så man ska väl inte klaga men men..

Tandläkaren kommer till Flugan imorgon, hoppas det är där problemet sitter.

Världens migrän idag, dumma väder.

Rekomenderar verkligen inte "Blood in blood out", sämsta filmen som David lurade mig och Malin att titta på. Haha, fán vad vi längtar efter en 2:a :P

Vinge är världens sötaste hund, han studsar utanför dörren när han kommer hem från "jobbet" och kastar sig in. Upp för trappan där han står och studsar och morrar. Ibland vågar han t.o.m skälla *ler*. Sen tycker han att han förtjänat en, kanske två Frolic. Men han är ju så söt så man smälter ju varje gång, ibland låtsas jag bli rädd för honom men då morrar han bara mer på mig..
Är lite roligt att han "törs" skälla nu, det är därför vi belönar honom. Första gånger han skällde så blev han rädd för sig själv, hihi sötaste i världen. Nu kom han med tuggummi till mig *ler*

Beställt massor med kläder, men det jag hämtade idag var nog mest kläder till David.

I helgen så var jag, Malin och David ut och skulle spela golf. Såg ju lätt ut när David slog förbi 150 och 200 m skyltarna medans jag och Malin slog ett par meter. Puttbanan var roligast, fast ibland lackar jag och då kanske jag inte är den roligaste att spela med..

Försöker övertala min kära syster att köpa en pålle men de går som vanligt inte speciellt bra. Fanns två jag tyckte hon kunde välja mellan.

Ett sto, 9 år 173 cm gått 130 med plac, klar för 140.Totalt okomplicerad för 200.000 kr

En valack, 12 år ca 174 e Cortez - IrcoMarco. Plac 130 -08, startklar 140. Okompl vid ridning och hantering 150.000 kr

Får väl se om hon nappar på någon, skulle vara grymt roligt =)

Ne ska väl kolla lite på fotbollen, fast som de låter på Malin och pappa spelar Sverige inte speciellt bra.

Puss och kram

Inga kommentarer: