torsdag 29 maj 2008

Övertalningen går sådär

Försökte få David att söka till Bonde söker fru, till han som är gay. Går inte så bra, han är inte så sugen :/

Kom upp igår när jag, Malin och David satt och spelade kort.

David -Jag vill ha en snäll flickvän
Jag- Då har du valt fel
David- Ja, jag vet.
Jag- Men sök till bonden då, han är säkert snäll och stoppar sin kuk i din rumpa.

Inte ens det gick hem, varför är han bög för. Stall med 25 hästar, tennisbana, vovve, pool *suck*

Pappa lägger nog ett bud, säger bara en sak: FY FAN VAD JAG KOMMER SAKNA HELGESTA OCH DESS UNDERBARA LANTLIV *gråter*

Roligast på jobbet.

Anställd ringer in - Jag har inte fått mitt chefstillägg och jag har kollat, jag är fortfarande chef

Haha, klockrent. Måste ringa och kolla så han är chef. Undra om han har mycket ansvar ;P

Nej nu måste jag jobba på

kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Två gayskämt på två dagar... är det något ni vill säga? :p

Malins skrattattack var lite kul iaf :)

Puss!

tessan* sa...

Hihi, äh :P

Malin var söt, fast hon sa att jag var knäpp.

Puss