lördag 3 maj 2008

Lördag

Precis kört hem mammsen, hon var över till pappa och hjälpte oss deklarera. Fåt tillbaka en 9000 kr på skatten om det går igenom, hade sålt lite fonder och så men vissa var förlust och vissa var vinst så det kvittade sig ganska bra. Sen får jag dra av en del för resor också.

Pappa, sjukaste humorn:
- Therese, hahaha Ericsson aktierna har gått så dåligt. Köpte dem till Er för 530 kr st och nu är de värde 15 kr st. (pappa asgarvar så tårarna nästan rinner)
- Jätte kul pappa, verkligen...

Fattade inte det roliga men men de roade pappa iaf..

Flugan var världens bästa idag :)
Jag gick upp med henne till Naffe, tar ca 15-20 min. Hade sällskap av Matilda och Mille (min gamla häst) och hon stegrade sig bara ett par ggr på vägen dit och på vägen hem så gjorde hon ingeting fel *stolt*. Hon gör sånna framsteg hela tiden, så himla kul..

Vid middagen började pappa sitta å fråga länders huvudstad,
han- Nedeländerna
Vi -Amsterdam
han- Hollans
vi-haha va?!

Han va helt sjuk ikväll men de är roligt att kunna skratta lite iaf. Kändes inte konstigt att mamma var här så de känns som de kan börja umgås lite mer avslappnat nu och det tycker jag är skönt..

Helgen har försvunnit så fort, som vanligt!

Puss på er

Inga kommentarer: