fredag 23 maj 2008

Lista!

  • Vad har du under sängen? Antagligen en jävla massa damm
  • Ser på? Bonde söker fru, DH, Frusna män söker. Hinner inte titta så mycket på tv.
  • Lyssnar på? Rix Fm
  • Om du fick träffa vem du ville död eller levande,vem? Flaxen
  • Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? Haha, lillan då måste du ju säga nu ju :)Nej jag göra salladen, ni maten. Men jag har inga sånna kläder med mig, ja passar plutten :)
  • Vad vill du bli när du blir stor? Rik, lycklig och frisk
  • Hur skulle dina vänner beskriva dig? Krävande, mysig, flirtig, rolig, söt, tjatig, omtänksam, hästtönt, tidsoptemist glad, sällskapssjuk, galen, ambitiös, pinsam, bortskämd
  • Vad skulle du vilja vara världsmästare i? Hoppning eller golf
  • Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? Don´t know
  • Vilken kroppsdel klarar du dig utan? Benen och mina armar
  • Vilken superhjältekraft vill du ha? Synsk
  • Vad är du beroende av? Närhet och mobilen
  • Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Massor med mat och bra böcker
  • Värsta känslan? Att inte veta vad man ska göra för att få allt bra
  • Bästa känslan? Att rida en perfekt ritt, att släppa loss och inte bry sig om vad folk tycker eller att bara mysa
  • Din första tanke när du vaknar? 5 minuter till eller hinner nog sova 10..
  • Vad har du på väggarna i ditt sovrum? Massor med rosetter och bilder på hästarna (töntigt, jag vet :P)
  • Har du någonsin varit kär? Jaa, jag är kär nu

Puss

2 kommentarer:

Malin sa...

skulle du kunna klara dig utan dina armar och ben?huh?

tessan* sa...

Trodde de stod inte klarar dig utan :(
Jaja, så går det när man leker på arbetstid.