onsdag 28 maj 2008

Sol :)

Solen är så underbar, varmt och skönt redan tidigt på morgonen.

Igår var Malin nere hos Flugan och var med när tandläkaren kom, hon hade varit vass så jag hoppas att det var det som var problemet med att hon kastade huvudet.

Hade beställt kläder till David och han provade dem igår. Han gick förbi pappa, som satt och tittade på tv, varje gång han hade provat något nytt plagg för att kolla i spegeln. Ett par "mys" shorts, mörk blåa som det stod 94 på ena benet.

Pappa: -Oh, är det 94:an som kommer
David: -Haha (snurrar ett varv)

David sätter på sig en kortärmad skjorta

David: - Står det något bak på denna
Pappa: - Ja, det står gay
David: - Äh

Jag as garvar i datarummet, snygga kläder var det och "tyvärr" passade nästan allt. David stod och spände musklerna och töntade sig lite men snygg blev han.

Mycket på jobbet, just nu är systemet stängt men annars. Möten flera timmar om dagen men jag trivs på mitt jobb, har varit här i över 2 år och det lär nog bli ett par år till.
Fast skulle nog hellre jobba på Aditro i Uppsala :D

Puss

3 kommentarer:

Malin sa...

Ja det står Gay hahahahah
fy fan vad roligt.Synd att jag missade det;P

Vicky M sa...

hehe..kul :P
du får ta en bild på pojken din och dig ihop tycker jag, lite love vill man se, fast avrken jag eller malino tror på sånt..hihi :p

tessan* sa...

Hihi, pappa är rolig ibland.
*Hm* kanske kan komma ut en bild någon gång, som sagt bilder är inte min starka sida..