lördag 3 maj 2008

Lista :P

Orkar egentligen inte men va fan..

namn: Therese Cecilia Sundin
bor tillsammans med? David sen så är jag rätt mycket hemma hos pappa också
husdjur? Super fly (min häst), plutten (hunden) Sydney och Wilma (katter)
när är du född? 30 juni 1985
klass? Länge sen
vilket år tar du studenten? tog hm för ett par år sen
något jobb? Japp, löneadministratör
kramat någon idag? japp, Malin, mamma, plutten och såklart Flugan
pussat någon idag? Plutten och Flugan
vad har du ätit idag? Daim tårta blev de till frukost, grillat och fläskfilegryta,
agens klädsel? Ridkläder och senare blev det jeans, linne och en kofta
dagens smink? Nu har jag lite foundation och puder
Dagens sötnos? Flugan <3 Klarade att gå till Naffe med sällskap av Mtilda och Mille (min gamla häst), tar ca 15-20 min och stegrade sig bara en 3 ggr. Framsteg el vad?!
dagens roligaste?Pappa vid deklaration
vem kramade du senast?Mamma när jag körde hem henne
har du pojk-/flickvän? Japp, David
Vad stod det i senaste sms:et du fick? Typ "satsar på nästa fredag. Hörs i veckan puss"
personen du tänkte på? När?!
gången du spydde? Ojojoj, hur länge sen som helst
gången du grät? Gråter inte så ofta nu när min pålle är frisk
pizzan du åt? Kommer inte ihåg
gången du var i göteborg? Förra veckan på Världscupen i hoppning. Oh Sutterfly och Meredith vilket ekipage
gången du var i stockholm? i onsdags, jobbade
gången du var full? onsdags
personen som såg dig gråta? David kanske
vem vill du kyssa nu? Ingen!
vilka ska du träffa imorgon? Ja, pappa å Malin iaf. Sen ska ja till stallet och där är det en massa människor. Sen kanske jag ska till David, får se
vilka sjöng du senast för? Haha var väl familjen som fick äran att lyssna
vemhade du senast en msn konversation med? Sanna
spelade du senast tv-spel med? Spelar inte tv-spel men blev tvingad i påskas och spela gitarr hero
vem vill du ta med på en romantisk resa nu? david, såklart
Vem vill du kasta en sten i huvudet på? Vill jag inte skriva ut här
Vem förtjänar att dö? Hemska människor
Vem vill du sova bredvid inatt? Vill sova själv..
Vad gör dig glad? Mycket
Vad gör dig ledsen? Mycket
Vad vill du helst göra nu? Läsa ridsport och sen sova
Vad önskar du att du slapp göra? Oroa mig
Vad vill du ha nu? Ett glas vatten
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? Har allt men skulle sitta fint med en ny bil..
Vad längtar du till? Just nu så längtar jag till att Flugan blir bra så vi kan komma igång och börja tävla
Vad ångrar du i ditt liv? Inget, egentligen men att jag var så omotiverad i gymnasiet. Hade lätt kunnat haft VG och MVG rakt igenom och då hade jag kunnat börjat plugga nu..
Vad är det bästa som har hänt dig? Oj, att jag fått ha hästar tror jag. Men det finns så mycket som jag är så otroligt tacksam över.

PUSS

Inga kommentarer: