onsdag 9 april 2008

Blandat

Var på kundmöte inne i Uppsala igår, gick bra. Hihi, hade målat mina naglar helt rosa men men annars var jag så elegant så. Roligt och "klä upp" sig lite ibland, inte som party kläder eller så utan mer som "möte/viktig person" kläder.

Börjat äta Gi och min mage har varit i uppror, nu tror jag dock att vi är överens. Blir lite fusk i GBG men då har man ju hotellfrukost och all sån lyx, dock inget godis ska jag käka.
Ska blir kul, aldrig varit där förr. 10 svenska ryttare men de är de utländska och hela arrangemanget som ska bli kul och se, jämföra lite med Globen som man är på varje år..

Igår skulle jag tvätta för första gången (har tvättat hos pappa å så men liiite lättare när man har tvättmaskin i huset). Gått ganska bra, sprang ner till tvättstugen och skulle hämta de som satt i torkskåpet + de i torktummlaren, David frågade om jag behövde hjälp. Ja ba nerå, fixar de själv *ha* skulle jag inte sagt.

Det snöar ute så jag springer ner med tvättkorgen, läskigt och vara i tvättstugan själv så jag bara öser i kläderna och underkläderna i korgen, bokar en ny tid och springer därifrån.

Kommer upp i lgh går in med korgen och tömmer ut allt i sängen, det jag då glömt är att ta bort tvättmedlet som tydligen stod längst ner. Så ner blir fullt med tvättmedel i hela sängen och på alla rena kläder =(

Svär lite åt det och ska gå till toaletten och tömma ut de tvättmedlet som hamnade i tvättkorgen, försöker pricka handfatet vilket resulterar i att allt såklart hamnar utanför. Så då var det tvättmedel i hela badrummet..

Smyger in till David som sitter och spelar poker och frågar om han hade mycket rena kläder om man inte räknade med allt som var "tvättat". Han undrade såklart varför, så jag var tvungen att erkänna =/

Slutade med att vi tillsamans gick ner till tvättstugan och bokade en ny tid till idag. Skit också, lyckades sparka sönder dammsugaren, kasta tvättkorgen i golvet så den sprack ( hehe, trodde du på att det inte var mitt fel Älskling ;). En riktigt skit kväll..

Nja, nu är det nog snart dags att traska hemåt.

Kysssss i pannan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja som vanligt trodde jag att du var oskyldig och att den hade gjort sönder sig själv. :p

Det löste ju sig ganska bra ändå fick ju sova i varma nytummlade lakan sen :)

Puss!

tessan* sa...

Haha, ånej så jag "försa" mig på bloggen. Ooopis