torsdag 24 april 2008

Fan i helvetet

Bilhelvetet fuckade sig igår, när jag hade ridit klart skulle jag sätta mig i bilen och åka hem till pappa så jag kunde hämta det jag behövde till GBG. Men det hände verkligen ingenting när man vred om nyckeln så där satt jag och David som 2 frågetecken. Samma problem i söndags när jag och Malin skulle iväg men då tog jag bara pappas bil istället och när vi kom tillbaka hade Christer varit över och fixat den. Nu ringde jag pappa (skulle egentligen varit på fotboll med kunder men det var totalt kaos i STHLM så de vände i Kista och så han bjöd över dem till sig istället) så kunde han inte komma för han hade druckit så han ringde Christer. Måste verkligen lägga in hans mobil nr ;) Så han kommer ner till Hagbyholm, tur att man har världens bästa grannar. Men det var inte samma fel som i Söndags, så han kunde inte fixa det. Så vi fick lov att bogsera hem den, det var fan i mig bland det läskigaste. Jag var tokrädd men fick en snabb lektion om vad jag behövde tänka på. Var 200 % fokuserad på att bara göra rätt och inte köra in i hans bil. Skulle ju vara grant, "höhö tack för hjälpen *krasch* oj, synd med bin bil bara) Var så trögt att styra och ännu värre att bromsa men det gick faktiskt bra. Fick beröm efter av Christer, han sa -Fan vad du var duktig då. Var lite nervig men det gick ju strålande *stolt*

Men nu måste den måste nog in på verkstad igen! SUCK
Hatar min bil, någon som vill köpa? Jäkligt billig nu, tjänar ju inget på och löpa en skit bil för 65000. Jag som trodde jag va smart, men ja ska ju bara åka till stallet och jobbet ibland. Ja men OCH?? Det spelar väl ingen roll, vill ju ändå att den ska starta. Undra om pappsen vill byta sin nya V70 mot min S40 *hehe* Får fråga i onyktert tillstånd.

Så min sovmorgon var ju bara att glömma men men, borde kanske gå och packa snart. Tror jag ska ta tågetr som går 11,30 in till stan.

Lönesamtal på måndag, undrar hur det går :/ Känner mig såå vuxen nu så, har aldrig haft lönesamtal i samband med lönerevision tidigare men någongång måste vara den första.

Ha det gott

Puss & kram

Inga kommentarer: