tisdag 15 april 2008

Norrlänningar

Hihi, snackade med Sanna på msn.
Skillnad på oss stockholmare och norrläningar, det tycker jag är härligt!

Sanna säger:
Haha förresten du som är stockholmare. Nu ska du få en historia som du kan berätta för dina vänner om din kompis i norrlandsskogarna
Therese säger:
haha ok, kör
Sanna säger:
Jag har idag åkt skoter med en lapp och matat hans renar haha
Therese säger:
haha
Sanna säger:
Ja det är inte varje dag. O lappen var ju typ fräsch det var det som var det värsta


Sanna säger:
hah han sa att han skulle ringa ikväll Lite svårt för han har inte mitt nr men han erbjöd mej jobb nästa vinter så jag ska typ ta han nr... men han var lite fö gammal
Therese säger:
hur gammal?
Therese säger:
spännande
Sanna säger:
typ 37 kanske Är det för gammalt
Therese säger:
oj, shit. aa men va fan spelar roll egentligen
Sanna säger:
haha therese bara o herregud!
Sanna säger:
näe jag vet inte jag sak typ fråga
Therese säger:
haha
Therese säger:
du vet inte
Sanna säger:
nope
Therese säger:
HAHA
Therese säger:
ja gick på de
Sanna säger:
Ne jag vet inte. Chansar på det, inte äldre iaf
Sanna säger:
haha jag ska ha han :P

Lycka till med grabben ;)

Puss och kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha hoppas ingen av mina vänner hittar hit ;)

tessan* sa...

Hihi, tyckte de va gulligt och lite roligt också ;P