torsdag 17 april 2008

Kampen fortsätter

Haha, kampen om vem av mig och Malin som är blåstast fortsätter :P
Sorry syster, kunde inte låta bli.

Vi kör efter GI metoden och det blir mycket ägg)

Mamma: Malin kan du koka ett ägg till mig?

Malin: Men jag vet inte ens hur man gör.

Jag: Men jag har ju redan berättat det för dig. Du har i vatten i en kastrull och lägger i äggen, när det kokar tar du du av locket och låter äggen koka i 8 minuter.

Malin: Ja just. Men hur varmt då?

Jag: Ja, du kan ju ha 1:an på om du vill men de lär ju ta år...

Malin: Men hur många grader?

Jag: Va? Varmast såklart!

Hon: Haha, oj. Jag tänkte på ugnen.

Men bra där Malin, tror de blir goda ägg om du "kokar" dem i ugnen :P

Föresten satt vi ute och käkade idag på lunchen, mys mys. Äckligaste firre firrarna (hehe räkor) fy fan, mår illa när ja tänker på dem och jag blev inte ens lurad och smaka trots dåliga försök att de var super goda!

Puss

4 kommentarer:

Malin sa...

hahahaha det där var lite osmart kanske men vafan jag tänkte helt fel

Malin sa...

och räkorna var ju sååå jävla goda haha lite som paellan,stavas?,i magaluf haha fyfan!

tessan* sa...

Paella var ju bland det äckligaste jag ätit, fast det är fortfarande roligt nästan 3 år senare ;)

Vicky M sa...

hahahahha bra där malin!!! :D