fredag 4 april 2008

Vad är en bal på slottet..







Fast du skrev att du inte ville ha en balklänning utan axlar men jag blev förälskad i de här två, gillade nog den sista snäppet mer.

Lite avundsjuk på Vickan och Jossan som ska på bal. Har aldrig varit på bal och det skulle säkert vara väldigt underbart, mest det runt om kring. Få välja klänning, skor, makeup, håret =)

Ska rida hela helgen, nästa vecka jobbar jag kort vecka. Arbetar mån-tors, på fredag ska jag till Mustang och prova ut en ny sadel. Självklart ska lill Dusty med igen, hihi han är Super Flys maskot! Roligt jobb..

Puss

5 kommentarer:

Tasja sa...

Den blåa var jättefin <3

Håret!! Det hade jag helt glömt... gaaaahhh

tessan* sa...

Haha, mycket och tänka på!

Anonym sa...

du får gifta dej så får du ha en ÄNNU finare klänning o en ÄNNU finare frisyr.. det tycker jag vore en bra idé :) kram/Vanja

tessan* sa...

Haha, Vanja vad smart du är =) Det skulle vara ännu roligare, men det får nog vänta ett par år.. Men kanske närmar dig för dig?!
Puss & Kram

Vicky M sa...

jag gilalr den röda skrapt :D