fredag 4 april 2008

Jaja

Ibland blir jag kallad "el stördo, psykfall, nörd, mongo osv" Nu hade Malin hängt ut mig på sin blogg så ja ger er inlägget här..

Tyckte mest de va lite töntigt av dem. D frågar vad han ska ha för jacka, M måste berätta, D lyssnar inte och tar ändå tjoackis jackan. D skickar sms till M och skriver att det var för varmt. Ja menar, gå ut och känn efter, titta på termometern. Är det kallare än 12 grader+ så har man vinterjackan, är man sjuk så har man den när det är varmare ändå. Hur svårt kan det vara?!

Mesus säger:
nu fick jag ett sms utav D**** haha
Mesus säger:
han tyckte att det blev varmt
Therese säger:
haha
Therese säger:
stackars sötnosen då
Therese säger:
puttinutt nutt
Mesus säger:
haha
Mesus säger:
jag skrev sucker!det var ju det jag sa
Mesus säger:
så inget puttinutt har inte
Therese säger:
ne men ja sa så
Therese säger:
strunta i va du svara
Therese säger:
stackars sötnosen
Mesus säger:
blabalbla
Therese säger:
puttinuttnutt snutt
Mesus säger:
haha störd
Therese säger:
lilla D**** lillia söta D**** kom till mamma så ska ja hjälpa dig ta av tjocka dumma varma jackan Therese säger:
såja, allt kommer bli bra
Mesus säger:
hahahaha
Mesus säger:
är du typ höh?
Mesus säger:
*g
Mesus säger:
igen
Therese säger:
ojdå
Therese säger:
du tror ja e som seth
Mesus säger:
haha ja
Mesus säger:
"färgen är så blå!
Mesus säger:
haha
Therese säger:
sötis seth, haha


Puss

1 kommentar:

Malin sa...

hahahahah vafan härmis!Och han orkade väl inte fan vet jag.Och kallare än 12 grader are u kidding me?I april har man inte vinter så lätt är det.