måndag 21 april 2008

Tooodiii

I helgen hjälpte Malin mig att rida både lördag och söndag, jätte bra!I lördags for hon mest runt och jag trodde nästan Malin skulle ramla av men de gick bra :) Hästen var helt dygnblöt och luddrade, så vi ledde runt henne en väg hon aldrig gått men hon var SÅÅÅ duktig. Blev inte rädd en enda gång, känns som hon blivit lite bättre i huvudet faktiskt. I söndags skötte hon sig utmärkt, var nog lite trött så hon gick bara 20 min i ridhuset. Ledde henen samma väg och lika duktig då:)

Ska rida henne idag och hoppas hon sköter sig nu med! Ska börja rida själv från nästa vecka, känns bättre att man får trimma själv. Lite stel å varit lite stum i munnen så vill inte riskera något. Ringt Micke men inte fått något svar så annars får ja ta henne till typ Solvalla å någon veterinär där.

GI går jätte bra *stolt* kanske blir svårt över GBG men ska försöka så gott det går. Inget godis och efterätter iaf, inget alkohol, kanske blir lite bröd till frukost.

I fredags var jag hos Johan, haha gamla minnen och alltid trevligt att träffas. Blir typ 1 gång/halvår men känns liksom ändå inte konstigt!
Han säger så sjuka saker, kan dock inte skriva det här men tydligen är "de" intressanta att titta på, som de vore apor *asg*

Ne nu ska jag jobba!

Puss

4 kommentarer:

Malin sa...

hahaha det där men intressanta var fan jävlaigt roligt

tessan* sa...

aa, visst va det :P

Anonym sa...

inte johan liv va? eller?//Vanja

tessan* sa...

Hehe, joo. Du kom också upp på tal gumman :)

Kram