onsdag 23 april 2008

Sol :)

Underbara väder, låg ute igår på lunchen och solade bara i linne. Det var så varmt, jätte mysigt.
Hoppas det håller i sig man blir så mycket gladare framåt våren.

Igår var det kurs, på vägen hem satt en kille och snackade med sin flickvän i telefonen. Var så jäkla roligt, för när folk bråkar så brukar de försöka prata tyst och kanske sitta lite undan. Men inte han, han satt mitt i vagnen på tunnelbanan och var så jävla förbannad på henne. Hur gör man för att inte se ut som man lyssnar, ingen aning, jag lyckades nog i alla fall inte. Hans tjej verkade störd, var sur för att han hade ätit middag med sina grannar och för att han gjorde så mycket hela tiden. Han frågade om hon ville att han skulle vara arbetslös och bara sitta hemma, om det skulle göra henne nöjd.
Sen skrek han - ALLT DET HÄR HANDLAR OM ÄR ATT DU INTE BLIR NÖJD FÖREN JAG SÄTTER EN JÄVLA RING PÅ DITT FINGER!!

Kunde inte låta bli att le, haha vilka problem vissa har.

Ikväll ska jag hem till Sigtuna och rida, ska även ut på långpromenad med Plutten. Tror att han får följa med till hagbyholm men sitta i Flugans box medans jag rider henne. Måste hämta mina Dolce & Gabbana solglasögon, de är så jävla snygga :)

Måste packa inför Scandinavum ikväll, skönt att vara borta tors-sön, bo på hotell och bara driva runt utan alla dessa måsten. Får se hur lätt det kommer bli att följa GI där, tror jag ska unna mig en macka och lite yoghurt till frukost iaf. Tror jag har övertalat David och hämta mig på stationen söndagkväll, ska kolla vilken tid vi kommer och så. Orka sitta på ett pendeltåg med resväska och allt!

Puss

1 kommentar:

Malin sa...

haha du kan snart öppna en engen tjuvslyssnings site;)