fredag 18 april 2008

Dålig syster?

Mesus säger:
ska du förbi märsta?
Mesus säger:
kan jag åka med dig dit då?
Therese säger:
ne
Therese säger:
sorry
Therese säger:
tar den andra vägen
Therese säger:
handlar på willys i bro
Mesus säger:
men fy fan
illa essus
Mesus säger:
ska komma ihåg det här. När du ligger på dödsbädden får du fan ingen bulle
Therese Säger:
taskigt sagt
Mesus säger:
ah jag är taskig nu

Undra hur många timmar i veckan vi skriver till varandra på msn egentligen?!

Ska snart sluta, hade jag tänkt. Skönt att gå lite tidigare när det är Fredag och allt. Ska hem och rida, hoppas hon är snällare än i söndags. Usch orkar inte med henne när hon cp:ar sig. Funderar på att lämna iväg henne 1-2 månader, men jag är alldeles för obeslutsam för att fatta något beslut. Måste ringa Micke men vet inte om Lotta tävlar i helgen så väntar tills på måndag!

Ont i axlarna som fan, vet inte va de är. Jätte jobbigt, kanske ska våga mig till en massör.

Puss

Inga kommentarer: